En lite cheesy låt men förändringar är på gång så den får funka som illustration. Ni som har följt bloggen vet att jag har skrivit för såväl DinVinguide.se som BKWine magazine med flera. Från och med denna vecka ingår jag i redaktionen för DinVinguide.se och det betyder att jag slutar skriva för BKWine Magazine. Jag vill tacka Per och Britt för ett trevligt samarbete som gett mig många trevliga möten och provningar och som också fått mig att växa som skribent och fotograf. Jag vill också passa på att rekommendera deras nyhetsbrev, jag vill också passa på tillfälle att rekommendera DinVinguides nyhetsbrev (scrolla ned och kolla på höger kanten).

Vill du läsa vad jag skrev på BKWine Magazine finns det samlat här

Bloggen här kommer leva kvar, möjligen kommer den förändras något – vi får se. Vad som kommer ske är att jag kommer skriva betydligt mer på DinVinguide.se. Varje onsdag och söndag kan ni förvänta er något nytt, något gott och något spännande från mig – men varje dag kommer det något nytt av mina kollegor: Fredrik Schelin, Anders Levander, Sofia Ander, Karoline Nordenfors, Anette Rosvall, Jerry Lindahl, Jessica Denning, Maja Berthas, Gunnar Skoglund och Raphael Cameron. Givetvis  kommer länkarna finnas här och givetvis kommer jag skriva del kul här också så fortsätt att följa, dela och njuta av vin 🙂

Magnus Reuterdahl

