Ett par dagars semester så är inför stormen Sven är inte dumt, denna gången lämnar jag dock sambon hemma:/ Om ett par timmar bär det av mot Arlanda och vidare till Lissabon och Adegga winemarket.

Jag ska försöka hinna med att blogga lite också – samtidigt håller jag också på att färdigställa två artiklar för BKWine Magazine om importören Kjeffes bodega som hade en intressant sortimentsprovning härom veckan samt bordeauxprovningen Grand Cercle des Vins de Bordeaux på Grand Hotel för ett par veckor sedan med ett 50-tal producenter.

Tyvärr har bilderna från Kjeffes visat sig oanvändbara på grund av ett fel på SD-kortet i kameran, i princip alla bilder har pixelfel – bara slänga och byta kort.

Vi får väl se vad som hinns med – jag vet dock att jag kommer prova en del sådant här:

Detta bildspel kräver JavaScript.

Magnus Reuterdahl