På vägen hem från Karlskoga stannade vi till vid en second-hand butik och tittade runt lite grann, ett par fynd blev det; bland annat 8 champagneglas för det facila priset 200 kronor. De är handblåsta men har ingen märkning, om du känner du igen dom får du gärna lämna en kommentar. Invigning blir på nyårsafton.

På loppisdelen av butiken hittade jag denna narrliknande flaska, jag vill understryka att den inte inhandlades. Vissa saker har uppenbart gått åt det bättre och även om man kan hitta mycket skit på bolaget har jag inget minne av att sett detta! Vino Rosado La Vinicola Iberica , S.A från Tarragona. Det står inget årtal på flaskan men jag antar att den åtminstone har några år på nacken, måste säga att jag nästan ryser vid åtanken av innehållet kan ha smakat.

Magnus Reuterdahl

