Uppdaterad!

Jag läste nyligen om Luke Rhineharts (George Cockcroft) bok Tärningsspelaren  från 1971 vilket inspirerade mig till att ge er makten över vad jag ska dricka, inom vissa ramar.

Välj ett vin, på 750 ml flaska, i prisintervallet 100 0 till 200 kronor som finns i Systembolagets sortiment och lämna förslaget i kommentarsfältet nedan. Förslag mottas fram till och med klockan 1200 på måndag förmiddag. Finns det flera förslag, drar jag lott om vilket det blir! Efter förslag slopar vi den nedre gränsen och skiftar från lott till att kasta tärning (och som gammal rollspelare har jag gott om dylika T3, T6, T20, T100 mfl. om det behövs) !

Förhoppningsvis blir det något jag inte druckit förut eller på länge.

Klockan 12 jag tar tuben till lämpligt Systembolag och inhandlar flaskan, varefter det inmundigas och omskrivs.

Hit me!

Magnus Reuterdahl