Grattis Britt Karlsson och grattis BKWine

mat- och dryckesmässan Mitt Kök delade Munskänkarna ut sitt pris årets Vinprofil. Tyvärr missade jag det hela, trots att jag var på mässan – Britt Karlsson på BKWine fick utmärkelsen årets vinprofil.

Jag har tyvärr inte träffat Britt, vilket jag hade hoppats på då jag visste att hon var på galan. Jag har dock träffat hennes man Per Karlsson vid ett par tillfällen. Ett stort grattis till framförallt Britt men också till BKWine – då detta får ses som ett kvitto på värdet av deras verksamhet, inte bara som researrangörer utan kanske främst för sin utåtriktade verksamhet i form av nyhetsbrev, artiklar, böcker, föreläsningar och vinprovningar mm.

Läs mer här

Som sagt ett stort grattis önskar

Magnus Reuterdahl

Kommentera

